zaralarssonfanclub

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Emilia Love Zara Larsson - 21 augusti 2013 21:25

Haha titta så söt!     Haha, men ajg tyckte  det var verkligen jätte bra!     Men Zara och hennes mamma håller nog med som en pansarvagn       Men jag tycker bara att hon är jätte söt   Hon sjunger allrid bra      #talang #semifinal #2008 { @zaralarsson #zaralarsson }
 

Av Emilia Love Zara Larsson - 21 augusti 2013 20:46

Zara är 15år och ska fylla 16 den 16december!     Zara går på Värmdö i Stockholm!   Zara vann talang 2008 alltså när hon bara var 10år!  Hon sjöng med final låten My Heart Will Go On. Det var så jag hittade Zara! Efter talang var Zara med i ett pogram som hette " Jag ska bli stjärna" Zara åkte till USA med sin familj och Laila Bagge!   De var på olika ställen för att kanske ha en möjlighet att få ett skivkontrkakt!   De var även på Disney och hon fick sjunga där för att tex få vara med och sjunga i filmer. De på Disney tyckte hon var mycket bra och ovanlig röst för att vara "11år"   Sen vet jag faktiskt inte hur det gick för henne där! Men Zara är helt otrolig! Hon är så vacker! Underbar röst!   Hennes syster Hanna som är född 2000 är sjukt lik Zara! De är så vackra   Jag hoppas jag får träffa Zara och Hanna en vacker dag       


Av Emilia Love Zara Larsson - 21 augusti 2013 16:13

Åh, finaste Zara!     Vill vara precis som dig! Du är helt underbar      Jag älskar dig från månen och tillbaka!    Jag hoppas jag får träffa dig! Jag är så ledsen för vi gick totalt om varandra på Öland! Vi var och kollade på kameler sen åker vi hem sen var du där    Sen när du och din helt underbara syster Hanna var i sånna där bollar på vatten i ( Borgholm tror det stavas så )    Vi var också där! Men inte samtidigt    Jag var så nära att få träffa dig och förlorade chansen totalt    Jag gör vad som helst för att få träffa dig     Älskar dig även Hanna    { @zaralarsson #zaralarsson } { @hannapiggys #hannapiggys }

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som älskar Zara Larsson!♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit låt som Zara sjunger? Cover eller hennes låtar ♥♥
 Uncover
 She's not me pt1
 She's not me pt2
 Love again
 DarkSide
 Cash me out
 Helo
 When world collide
 Stay
 A moment like this
 My heart will go on
 Bad boys
 Under my shades
 Greatest Love of all
 It's a wrap
 Någon annan ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards