zaralarssonfanclub

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia Love Zara Larsson - 25 augusti 2013 21:29

Åh vackraste underbaraste Zara! Jag vill verkligen träffa dig :) jag ska träffa dig! Älskar dig från månen och tillbaka! ? Hoppas jag får träffa dig ??????????

Av Emilia Love Zara Larsson - 24 augusti 2013 12:40

Zara and Hanna    So very beautiful and so very similar!       Hope I get to meet you your hotties                

Av Emilia Love Zara Larsson - 24 augusti 2013 11:42

Så sjukt vacker!       Vill vara precis som duuu! Älskar dig och hoppas jag får träffa dig         

Av Emilia Love Zara Larsson - 23 augusti 2013 23:11

Så vacker!     Vill vara precis som du!     Du har allt!     Älskar dig så sjukt mycket!       

Av Emilia Love Zara Larsson - 23 augusti 2013 22:45

Du är fan bäst på att sjunga       inte bara Uncover! Uncover är en grymt bra låt!       Men du sjunger jätte bra i alla låtar och jag gillar jätte mycket She's not me pt1 pt2, Love Again, When World Collide, DarkSide, Cash Me Out, Under My Shades       och alla andra låtar du sjunger   Du var jätte duktig på att sjunga A moment like this       lyssnade på den nyss   även My Heart Will Go On och alla andra låtar         

Av Emilia Love Zara Larsson - 23 augusti 2013 22:16

Det var en person som ville att jag skulle skriva om mig. Så ja..   
Jag är en tjej som är 12år och jag älskar Zara Larsson   Jag har brunt hår och är kooonstig   Jag gillar inte bara Zara för att hon är känd! Det är även hennes personlighet   Jag går i drill ovh har tävlat i sm med duetten. Men denna säsongen ska teamet komma till sm!   Jag lyssnar på Zara typ hela tiden och min mamam tycker jag lägger ner jätte mycket tid på Zara och hennes syster och vänner    Här är en bild på mig och Zara, fast har inte träffat henne på nära håll   MEN DET SKA JAG!!!!!


   Här är en jätte fin bild på Zara!   Kommer blogga mera imorgon! Hej då   glöm inte att kolla Zaras blogg. www.zarish.blogg.se
   

Av Emilia Love Zara Larsson - 22 augusti 2013 22:01

Hej! Skulle blogga mera idag men typ hinner inte så det blir en snabbis     Kolla instagram för att få hela texten. Hihi       Fick hjälp med redigerningen av Lovezaralarsson tack så mycket sötis   

Ja detta blev en kortis men kommer mer imorgon!   
 

Av Emilia Love Zara Larsson - 22 augusti 2013 20:12

Hej! Jag tänkte visa en bild på lite snabbt hur mina Zara väggar är     Har inte så mycket än men det kommer bli mer!          Det är samma bild som ni ser. Men den andra bilden är mycket cooooolare!     Då fick jag hjälp av ett annan fanclub sida på instagram som heter Lovezaralarsson   Det är en grymt bra sida! Kommer blogga mera idag   

Presentation


Jag är en tjej som älskar Zara Larsson!♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är eran favorit låt som Zara sjunger? Cover eller hennes låtar ♥♥
 Uncover
 She's not me pt1
 She's not me pt2
 Love again
 DarkSide
 Cash me out
 Helo
 When world collide
 Stay
 A moment like this
 My heart will go on
 Bad boys
 Under my shades
 Greatest Love of all
 It's a wrap
 Någon annan ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards